Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Bella
4 juillet 2005

Doamne, de-as apuca sa vad ingerashul asta mergand si razand !!!

Am fost ieri la spital, si pot spune ca m-am bucurat sa o vad pe Georgiana si pe Ana Maria.AM FACUT POZE, si le voi atasha diseara ...abea astept sa vedeti ce frumoasa este Ana Maria.
Le-am dus pampers, servetzele umede, si o groaza de mancare pentru Ana Maria.Hainutele sunt deja spalate si puse intr-o cutie care le va insoti peste tot.
Astazi , pana la orele 14 voi lua sigur legatura cu Dl Doctor.Acum ma zbat sa reushesc sa aranjez , impreuna cu slipers careia ii multumesc inzecit, un elicopter care sa o poata transporta..mi-e frica sa nu moara pe drum. Ieri la spital, era toata palida si foarte rece..ei zic ca este stabila, dar eu ma cam tem...Da Doamne sa reushim mai repede..

Am sunat la Targul Muresh si am vorbit cu o asistenta de acolo, care m-a asigurat ca Dl Doctor Horatiu Sucuiu a mai facut asemenea operatii si sunt reushite de obicei, si mi-a mai spus ca nu costa mai nimic.Lucru care m-a incurajat , caci eu nu am atatia bani sa pun...
Oricum, faptul ca este atat de mica si ieri am vazut-o asha palida, mi-a dat rau de gandit.Eu personal cu mashina nu transport copilul oricat m-ar asigura doctora ca este ok. Incerc ca disperata sa iau legatura cu SMURD, poate ne ajuta ei, cai contra cost cu elicopterul costa cam 1000 EURO, sau eventual sa conving spitalul Municipal, caci acolo se afla Ana Maria, sa ne dea o ambulanta...Oprescu cred ca este cheia, caci d-na doctor a zis ca fiind stabila nu ne poate da ambulantza...Doamne fereste sa faca o criza copilul pe drum...

Ce  facem?

_____________________
Vesti bune!!!

am vorbit cu Dl Doctor Horatiu Suciu. Este un super om, si mi-a promis ca o opereaza pe Ana, chair la aceasta varsta foarte mica, avand in vedere ca diagnosticul ei nu este de ignorat.A ramas sa il sun maine, si sa imi fixeze o programare la nivel de urgentza pentru zilele urmatoare....cat ma bucur!!!
a insistat de asemenea sa o aducem cu salvare caci nu se stie niciodata, si ca atare, Larisa, daca vei mai vrea sa ajuti, poate ii luam ceva de mancare cand se externeaza..pun si eu jumate...iti multumesc oricum. Mi-a mai ramas sa vad ce fac de ambulanta sau daca ne ajuta Dl doctor Arafat...ar fi foarte frumos....Doamne, de-as apuca sa vad ingerashul asta mergand si razand !!!

Publicité
Publicité
Commentaires
Bella
Publicité
Derniers commentaires
Archives
Publicité