Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Bella
20 septembre 2005

Stress

Buna dimineata mamici si tatici,
Belluta este un picut agitata dar este normal avand in vedere vremea de afara..astazi vine d-na doctor sa o consulte din nou, caci stiti cu totii cum o monitorizam...
a inceput calvarul cu Protectia copilului cai au inceput alergaturile, nu are sens sa dau detalii, dar cine a trecut print-o procedura de adoptie cu autoritatile romane intelege ce spun..este CALVAR..alearga acolo, du-te acolo, fa aia, du aia, adu ailalta..offf...
Intre timp, am luat legatura cu profesorul Sluysmann si incepe procedurile legale si toate actele pentru autoritatile din Belgia spre a se putea accepta cazul..Chiar m-a intrebat de ce am nevoie caci el imi trimite tot fara nici o problema..
oricum, a ramas sa vorbesc maine cu el, caci s-a apucat sa ii caute Bellei si Rodicai o Foster family..adica acele familii care gazduiesc diferite cazuri...
Maine imi zice ce a facut si eu il voi ruga sa imi faca un act oficial in care sa specifice data operatiei..eu ii voi sugera 10 octombrie, sa vedem ce parere are si el..asta ca sa avem timp cu pasaportul. Am vorbit cu Gabriela Hogas care este mai mult decat fericita sa ne ajute cu ce avem nevoie, respectiv, ea va lua actele si ni le va trimite cu DHL ca sa ajunga in cel mai scurt timp...are cineva relatii la DHL ca sa nu mai platim?..sau o sa apelam la TAROM sa le dea ea in aeroport pilotului, ca tot ne sponsorizeaza TAROM si sa le preiau eu de aici..om vedea cum facem...
Rodica si Adi au inceput sa fie foarte stresati...sunt panicati efectiv, caci ei o vad zilnic si pe LARA surioara Bellei si le frica de mor ca nu vor putea face fata. Acesta este sentimentul parintelui adoptator in general, deci este de inteles..ii tot incurajez..ma cert cu Rodica la cutite si peste 5 minute ne pupam..de ce ne certam..pai ca a uitat sa ia nu stiu ce..sau ca nu imi place bluza care o are pe ea..oamenii la stres reactioneaza si din pacate nu pozitiv...trebuie din pacate sa trecem si peste acest hop...este marele pas dinaintea momentului crucial...si suntem toti isterici si panicati...
Dar, privind pozitiv, sper  ca vom petrece cu totii cand venim din Belgia..


off topic, am creat un nou subiect..doua marioare cu inimioare bolnave..va rog mult citit si acolo : http://www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=57873
va pup

http://bella.netfirms.com/ro.htm

pashosha mami lui Luca si Maia

Publicité
Publicité
Commentaires
T
Soțul meu de șase ani m-a părăsit pentru o altă fată pentru că îl acuz că a văzut o altă fată și de atunci încerc să-l recuperez, dar el refuză să se întoarcă la mine, nu răspundea la apelul meu sau la e-mail și chiar neprietenindu-mă pe face-book și, de asemenea, urmărindu-mă pe IG și mi-a spus că a terminat cu mine și cu cei doi copii ai mei, m-am confuzat foarte mult, căutam ajutor pe internet și am văzut o mărturie despre modul în care o vrăjitoare ajută-i să-și recapete fostul, așa că am decis să încerc, dar am fost și mai confuz din cauza multor mărturii pe care le-am văzut, dar mintea mea mi-a spus să merg cu DR SAGURU pentru că am făcut multe cercetări despre el și am găsit nimic rău despre el, așa l-am contactat și i-am explicat problemele mele și el a făcut o vraja de dragoste pentru mine și îmi garantează 7 zile că fostul meu se va întoarce la mine și spre marea mea surpriză a treia zi miracolul a căzut peste mine și fostul meu s-a întors la mine în a treia zi și mi-a cerut iertare DR SAGURU tu sunt doar cei mai buni, voi continua să-i public numele pentru că el este Mântuitorul meu, acum suntem o mare familie fericită și unită, dacă ai nevoie de ajutorul lui, poți să-l trimiți prin e-mail Nu pierde speranța prea curând contactează-l Dacă ai nevoie de ajutorul lui puteți să-l trimiteți prin e-mail @ drsagurusolutions@gmail.com pentru o comunicare ușoară și rapidă, de asemenea, îl puteți suna sau adăuga în aplicația cu whatsapp cu acest număr +12098373537
A
Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă care să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895<br /> <br /> 1) vrăji vrăji<br /> <br /> 2) vrăji pierdute<br /> <br /> 3) Vrăjile divorțului<br /> <br /> 4) Vrăjile căsătoriei<br /> <br /> 5) Vraja de legare.<br /> <br /> 6) vrăji de rupere<br /> <br /> 7) Înlăturați un iubit trecut<br /> <br /> 8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie<br /> <br /> 9) doresc să-ți satisfacă iubitul<br /> <br /> Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă<br /> <br /> ogagakunta@gmail.com
Bella
Publicité
Derniers commentaires
Archives
Publicité