Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Bella
1 juillet 2005

Cit era de frumoasa !


Buna seara,

In drum spre spital, m-am intalnit cu Gianina care neputand sa vina mi-a dat mancare pentru Georgiana, si, careia ii multumesc din suflet. Apoi m-am intalnit cu Irina, care nici ea nu a putut veni..stiu ca citesti si nu scrii niciodata de aceea te rog din suflet sa ai curajul, si sa ne scrii parerea ta, si de asemenea, iti multumesc din inima pentru hainutzele care i le-ai oferit Anei-Maria.

In momentul cand am intrat la ea in salon si ne-a vazut (pe mine si pe Iulia, prietena mea) Georgiana a inceput sa rada. Oameni buni, fata asta nu este retardata, este foarte coerenta, doar ca a fost tratata ca o leguma. Vorbeste mai greu este adevarat, dar leaga tare bine subiectul cu pedicatul!!! Din pacate, datorita tratamentului conjunctural anterior, sta prost cu perceperea realitatii. Irina, pe perioada conversatiei telefonice, ce parere ti-a facut Georgiana?

S-a bucurat nespus si a multumit si nu ii venea sa creada. Le spunea colegelor de salon a de acum nu mai este singura...of of!! Larisa, iti multumesc din suflet pentru oferta de a plati benzina pentru transportul fetelor la Targu Muresh.Atat ie cat si Adrianei angy.

Am mari sperantze ca luni dimineatza sa pot lua legatura cu Dl profesor.

Am vazut-o si pe Ana-Maria. Vai cat era de frumoasa!! !Duminica ma duc din nou si promit sa fac imposibilul sa ii fac o poza..Nu am voie dar gasesc eu o solutie...

Va multumesc atat de mult...

Hainutzele grosutze nu le-am lasat la spital, ca sa stiti.Le am luat acasa la mine la sfatul asistentei. Le voi spala, ca au stat in spital, apoi le bag in pungutze si in cutii sigilate, si vor merge acolo unde merge Georgiana cu fetitza.


pashosha

Publicité
Publicité
Commentaires
Bella
Publicité
Derniers commentaires
Archives
Publicité