Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Bella
12 septembre 2005

Sfarsit de saptamina dificil

buna dimineata..
imi pare rau ca nu am sris si am disparut dar am avut o perioada de depresie... si mai trebuia sa fiu si mami acasa..
Bella s-a simtit rau in acest week-end, si nu pot vorbi in numele Rodicai, dar eu am tremurat toata de frica sa nu o pierdem..am murit cate un pic in fiecare zi pana azi dimineata cand Rodi m-a sunat sa imi spuna ca Bella este foarte bine.
Nu mai suporta sonda, nu stie sa inghita, nici nu stiu ce sa va mai spun, a facut febra mare, doamna doctor a venit deja o zi da si o zi nu...se cheama panica generala...
ne trebuie un cardiolog pediatru bun, in bucuresti, pana plecam....stie cineva ceva...noi am facut o programare la Alexandrescu, la dr doctorul Olteanu. Stiti ceva de el? Noi am vrea ca pana plecam sa fie si Bella monitorizata atat de pediatru cat si de cardiolog...de aceea suntem interesati de cardiolog aici..
Adinana, eu nu am ce face cu medicii italieni aici, caci nu au aparatura postoperatorie in Romania, pentru asemena cazuri complicate si nici personal pregatit pentru operatia care i se va face Bellei...Suntem deja in tratative cu Bambino Gesu, Cu Asociazione del bambino cardiopatico din Milano..nici eu nu mai stiu, St Luc ne asteapta..cu banii din pacate..ideea este acum sa facem cumva, sa o dam la un fel..si mai esate si nenorocirea asta de pasaport care dureaza..Rodica incepe formalitatile curand...
Bella este pe antibiotice deja, pe langa medicatia zilnica pentru inimioara...
a fost un weekend de cosmar pentru noi...

http://bella.netfirms.com/ro.htm

pashosha mami lui Luca si Maia

PS. 13h30
Incerc sa imi ridic singura moralul...am primit o veste buna, Bella este bine azi dupa cum va spuneam ..insa a venit si o veste proasta...Spitalul Bambino Gesu nu ne poate ajuta, si nu din cauza ca nu vrea ci din cauza ca recent, au primit niste noi reglementari de "sus" si nici macar ei nu mai stiu cum sa se comporte si cum sa manevreze cazurile care le vin. M-a asigurat ca nu ma uita si cum au un raspuns ma suna imediat..Nu pot sta in baza telefonului lor...
Ma bucur oricum ca stiu ca suntem acceptate la Spitalul din Belgia, si, am mari sperante in saptamana care vine,.Sper sa se adevereasca asteptarile mele, promisiunile doamnei doctor, care este 100% sigura , si atunci vom putea sa ne urcam in avion pe la sfarsitul lunii.
Am fost sfatuite si de altfel avem trimitere la spital Alexandrescu pentru cardiolog...nu pot merge cu Bella in spital..mi-e frica, atat mie cat si Rodicai, sa nu ia Belluta microbi ceva, asha ca am sunat la Medicover. sper sa ne ajute cu un cardiolog odata pe saptamana. Atat avem nevoie, altceva nu le-am cerut.
off , abea astept sa plecam cu ea la spital...


Publicité
Publicité
Commentaires
A
Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă care să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895<br /> <br /> 1) vrăji vrăji<br /> <br /> 2) vrăji pierdute<br /> <br /> 3) Vrăjile divorțului<br /> <br /> 4) Vrăjile căsătoriei<br /> <br /> 5) Vraja de legare.<br /> <br /> 6) vrăji de rupere<br /> <br /> 7) Înlăturați un iubit trecut<br /> <br /> 8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie<br /> <br /> 9) doresc să-ți satisfacă iubitul<br /> <br /> Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă<br /> <br /> ogagakunta@gmail.com
Bella
Publicité
Derniers commentaires
Archives
Publicité