Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Bella
5 juillet 2005

Fotografii si ambulanta

Am promis poze si iata-le!!!!
 
http://pg.photos.yahoo.com/ph/pashosha1st/album?.dir=/395d
georgiana_si_bella
Sper sa va placa, eu o vad tare frumoasa pe Ana Maria si nu merita sa moara, ba chiar am vesti bune.
Ladybug, Rodicaosoian, motanik, adrianangy, va multumesc din suflet in numele Georgianei si Anei Maria. Campania adevarata , cred ca o sa inceapa dupa ce opereaza copilul. De ce? Pentru ca am reushit sa vorbesc cu Doctorul Horatiu Suciu, si este interesat de caz si chiar vrea sa ne ajute. Aseara ma tot sunat la D-na doctor Culcer pe mobil, dar nu raspundea. Vroiam sa vad ce se poate face din punctul de vedere al spitalului Municipal cu ambulanta. Este o prostie sa zici ca daca este echilibrata o poti lua cu mashina.Iar eu si mai disperata sa o duc. Daca fereasca Dumnezeu facea crize in mashina..Si asha este cam palida de 2 -3 zile si sunt teribil de ingrijorata. Dupa ce voi lua azi legatura cu D-na doctor, o sa incep sa ma zbat , in functie de raspuns, pentru ambulanta , sau chiar la SMURD; Poate ne ajuta Dl.Arafat. Ba chiar am sunat la fundatia D-nei Tariceanu (in disperarea mea) si au zis ca or sa vada ce pot face in legatura cu transportul.Nimeni nu transporta ca zic ca este stabila..au innebunit. Mai am o recomandare din partea Adrianei, careia ii multumesc..este un serviciu de ambulantza..sa vedem si acolo. Azi la orele 16 il sun pe cardiolog sa imi spuna cat de repede o operam pe ana.
Campania reala de ajutor cred ca incepe abea dupa ce iese din spital mama si copilul. Asha ca, Ramba si lucia, anda141,va multumesc din suflet , dar mai tineti un pic hainutzele, nu de alta dar eu nu pot stii ce are de gand sa faca Georgiana, unde sta...in camera de camin a sorei sau mergem la parintele Tanase..o sa il sun azi oricum sa ii adresez o intrebare.Atunci vom arata cat de mobilizat este forumul caci doctor pediatru , o are pe a mea..platesc eu consultatiile...dar va avea nevoie de patut, carucior, hainutze vad ca deja se strang..era o doamna la bazar la Mihaitza Hogas, care vindea un carucior...sa i-l cumpar? Pampershi, hrana si multe alte lucruri...sper sa ne ajute Dumnezeu pe toate si din putinul nostru sa le putem ajuta si pe ele..
Slippers, tie iti multumesc inzecit, caci te ai agitat tare mult si matusha ta cred ca va fii baza acolo in Tg Muresh. Oricat as vrea eu sa merg, poate o sa vin in ziua operatiei, ca in rest lucrez si mi-e tare greu sa scap... Nu exista nici o mama din Tg Muresh care sa ne poata ajuta cumva de acolo cu fetele astea doua?
oricum, acum ma duc sa sun pe la lume si voi uitati-va la o fatza de ingerash..
si_aici_e_dragoste
pashosha

PS. Datorita faptului ca m-am dus la acest doctor prin cineva, se zbate sa o opereze cat de repede poate, azi il sun la ora 16. Post operator, dorinta mea este sa o cazam acolo unde a recomandat adriana, dar din pacate nu pot decide eu pentru Georgiana..vreau sa port o discutie serioasa cu ea astazi..caci lucrurile prind o forma cat de cat. Acum am inchis telefonul cu d-na doctor Culcer. S-a bucurat ca ana maria va fi operata si a zis ca o sa incerce sa vorbeasca maine la conducere sa ne dea o ambulantza, eu oferindu-ma sa platesc transportul. A zis ca sa vada ce face maine. Bine ca stiu pozitia ei, si ca atare, voi incepe sa ma misc in directiile celelalte..nu am vrut sa trec peste dumneaei..

pashosha

PPS. 15;07
  Gata!! Am aranjat cu spitalul!!! Mai trebuie sa vedem cu ambulanta.
Am vorbit cu Dl doctor Suciu si mi-a spus ca luni este asteptata la clinica de pediatrie, de catre Doamna Doctor Rodica Toganel(sefa clinicii). Ii vor face o serie de analize foarte amanuntite, si o vor opera atunci cand considera ei ca este bine pentru micutul ei organism. Dl doctor credea ca este bagata pe prostaglandina, si era cam in tensiune ca nu aveau acolo, in final ne-am dumirit ca era vorba de alta micutza..saraca, sa ii dea Dumnezeu sanatate si ei..D-na doctor Culcer a zis ca nu este pe acest medicament pentru ca nu exista, si pentru ca Ana Maria oricum are o "stenoza de pulmonara" care o protejeaza...adica sufera de o boala , care ii da in cap altei boli..DOAMNE SFINTE
I am trimis un e-mail privat domnului Arafat de la Smurd si inca nu am primit raspuns, am sunat la fundatia Dnei Tariceanu sa ma ajute ei cu transportul, au zis ca revin ei...astept sau ce fac? La nr dat de adriana, nu raspunde nimeni, o fi omul ocupat, sun mai tarziu...cumva trebuie sa gasim ceva. D-nei Culcer i-am zis sa sugereze conducerii ca platim noi benzina, numai sa ne dea ambulanta...
macar sunt fericita, ca intr un fel sau altul, Ana va fi pe maini sigure luni..Doamne Ajuta

Publicité
Publicité
Commentaires
Bella
Publicité
Derniers commentaires
Archives
Publicité