Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Bella
6 juillet 2005

Spre Târgu-Mures

Buna dimineatza, incep acest subiect de azi cu:

MULTUMIM DIN SUFLET SMURD!!!. NU AM CUVINTE SA DESCRIU CE FEL DE OAMENI SUNT. Azi la ora 7 eram in spital. Toti erau agitati, caci d-na doctor Cucer sunase la 6 dimineatza sa ii anunte sa faca actele. La 7.30 trebuia sa sun la Doctorul de pe elicopter sa vedem cum e vremea si cum facem. La 7.30 am sunat, si tot la 7.30 SMURD era cu incubator sa o ia pe Ana Maria. A venit in acelas timp si DAN sa o ia pe Georgiana si totul s-a coordonat perfect. Exact cand eram pe picior de plecare cu Georgiana, SMURD a revenit cu ANA MAIRA, caci este multa ceatza in vai, si, ca atare o vor transfera pe la amiaza... a ramas sa sun sa ma asigur ca au plecat mai tarziu.
M-am intors la camera abandonati, unde apropo se inmultise cu unul mic de 3 zile gasit in tomberon, si Ana era deja sus. II era foame si i-am dat sa manance. Dupa 10 minute mancase 5 ml si deja gafaia... Asistenta a zis ca trebuie sa ii bage tub. Mi s-a facut rau cand am vazut cum ii vara pe gat pana in stomac tubuletzul de plastic... Doamne Dumnezeule... si acum am lacrimi in ochi cand revad acea imagine. Am plecat imediat...offff! Da Doamne vreme buna sa o poata lua elicopterul pe micutza Ana Maria.

pashosha

PS. 10:38

am uitat sa va spun... stiti cine o duce pe Georgiana la spital in Tg. Muresh?... si va spun cinstit am ramas muta cand mi-am dat seama cine este! DAN!... s-a oferit, pe banii si pe timpul lui, care cred ca este exagerat de important sa stea cu copilul lui, repet, s-a oferit sa faca acest gest.. aici ii gasiti povestea...
Cosmina, un inger fara aripi...

Oameni la necaz care ajuta alti oameni la necaz.. ASTA DA LECTIE!!!
DAN, MA INCLIN IN FATZA GESTULUI VOSTRU !!! Multumiri din suflet familiei Dragulin si multe sarutari Cosminei...
Ati dat clasa!!


pashosha

Publicité
Publicité
Commentaires
Bella
Publicité
Derniers commentaires
Archives
Publicité