Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Bella
7 juillet 2005

Anuntul abandonului

A ajuns cu bine si ea si mămica, au fost luate în îngrijire de oameni minunati si foarte atenti. Când am plecat se pregateau să-i facă investigatiile preliminare să vadă în ce salon o pun. Era deja cazată împreună cu Georgiana. Tot respectul pentru Tg. Mures.
Cu mult drag Dan.

Cosmina, un inger fara aripi..." Dan Dragulin
 
Buna ziua,
Revin cu vesti, din păcate nu foarte bune. Nu stiu cum si ce să fac mai departe. Deci, ieri am internat-o pe mama si pe Ana Maria în spital. Am aflat ca Georgiana a făcut cerere la protectia copilului că ea vrea să o dea pe Ana. Am înlemnit când am auzit ieri... în concluzie... Directia pentru Protectia Copilului Ploiesti, cred, că, este deja anuntată... O să sun mai târziu sa vorbesc cu ei... Acum, am vorbit cu D-na doctor Toganel, căreia îi multumesc înzecit... D

Din păcate Ana, are diagnosticul prezentat de Municipal, dar i-au descoperit un plămân neprotejat asociat cu o pneumonie... Nu îmi vine să cred. Se fac tratamente întâi pentru prevenirea unei infectii pulmonare, si abia dupa aia intervine chirurgul. Aseară, Georgiana, mama Anei, a chemat asistenta să o scoată pe Ana din cameră că ea nu poate sa doarmă deci, cam atat despre instincte materne... D-na doctor, m-a rugat să o scoatem din spital pe mamă, că nu au cum să tină două camere ocupate doar că Georgiana, nu o acceptă pe Ana în cameră, căci, asha cum am spus, Ana, la Municipal era cu abandonatii în camera... deci, eu i-am promis ca o trimitem înapoi la Ploiesti...

Ce părere aveti? mie îmi este groază de copil, căci situatia este complicată... bine măcar că nu cer zeci de mii de euro ca în alte cazuri nefericite... of doamne!!!

Mă gândesc să o urc pe tren pe Georgiana, si să o lase în Ploiesti.

pashosha

Publicité
Publicité
Commentaires
Bella
Publicité
Derniers commentaires
Archives
Publicité