Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Bella
29 juin 2005

Primele detalii

   Buna seara,

Acum 30 min m-am intors de la spital, am fost cu Geanica (nick), care a avut amabilitatea sa ii aduca niste hainutze Anei Maria, iar eu i-am cumparat o cutie de 44 scutece. Ana Maria dormea atat de frumos incat nu ne-am indurat sa o trezim, insa am reluat conversatia despre fetitza si in fatza Geaninei, pentru a intelege si ea despe ce este vorba. Imi pare tare rau ca nu am ajuns mai devreme, dar din pacate eu lucrez pana seara tarziu, si atunci, pandesc sa prind doctorii copiluli si mamei cand fac ture de garda...

Maine dimineatza matusha mea este de garda acolo, pe eta, si ea imi va copia cuvant cu cuvant diagnosticul si se va interesa despre formalitatile de transfer. Pana maine seara stim cum se numeste ceea ce au atat Ana Maria cat si Georgiana. Dupa ce am plecat din salonul abandonatilor am mers la salonul Georgianei, care se afla impreuna cu alte mamici pe balcon. Fetele care stau cu ea in salon ne spuneau ca o intereseaza tare mult de copil dar ca ele nu au reusit sa o convinga sa ia copilul acasa, Georgianei fiindu-i frica atat de saracie cat si de sora ei, care nu ii permite Georgianei sa ia copilul acasa.

Asistentele o invata sa aiba grija de bebe...era atat de fericita cand ne-a vazut azi, of Doamne!!!

Am promis, ca desi ma interesez de caz, in paralel vom merge din nou la ea vineri seara. Trebuie sa ii ducem o cartela de 100 000 lei, ca sa poata suna daca apare vreo problema, un alt set de pampershi pentru ca ajunge cam 2 zile baxul pe care l-am dus, sa ii mai ducem si ceva de mancare eventual, niste fructe, precum si o camasha de noapte si ceva de schimb pentru acum.

Este in culmea fericirii ca nu isi lasa fetitza in spital si ma asculta cu asha o mare atentie cand ii vorbeam, numai ca sa invete si sa poata sa isi salveze copilashul.

Ma voi interesa de asemenea la Protectia Copilului sa vedem statutul mamei, caci e bine de stiut daca mama este declarata iresponsabila sau nu..Mie mi s-a parut teribil de coerenta si de cu capul pe umeri, deci cred ca i-l lasa..in caz de nu..!!???? Aflu maine tot!!!

Oferta voastra generoasa, momentan, cred ca este bine , ori sa strangem totul undeva, ori sa aveti pregatita respectiva donatie si sa incepem sa i le dam cand vine cu bb acasa..caci daca statul o lasa cu copilul, iar sora nu, atunci va trebui sa ii gasim un loc intr-un camin, unde sa poata sta.. Ea este de langa Ploiesti..comuna Plopeni, si sta intr-o camera de camin. Sora ei (proprietara camerei din camin) este  neinteresata din punctul meu de vedere, dar si-a manifestat dorinta de a ne intalni sa vorbim. Dupa 5 min de conversatie telefonica, imi vorbea deja de parca vroia sa demonstreze ce capabila e ea.. "De 3 luni eu o intretin si m-am saturat de ea"...OK ii zic eu! Spune-mi te rog, cu ce te ocupi daca o intreti tu pe Georgiana!? La care ea imi spune: "Eu nu fac, dar am bani si am grija de ea!!! " Iar fetele din salonul Georgianei mi-au spus ca nu i-a adus o sticla cu apa, si tot ce a facut a fost sa urle la ea sa nu o mai deranjeze atat, ca ea s-a saturat!!! Si mi-au descris-o cum arata..nu cred ca este cazul aici..Si sunt surori!!

Inapoi la ale noastre:

Anda, nu iti pot da din pacate numele spitalului inca, pentru ca din prea multa dragoste si dorinta de a ajuta, s-ar putea sa nu ne lase sa intram la bb. Asha cum am mai mentionat Ana Maria se afla intr un salon steril impreuna cu toti abandonatii, si in afara de cadrele medicale, nu prea permit nimanui sa intre (si Georgiana, s-o alapteze pe Ana Maria)

O sa te rog frumos, sa imi dai un tel la 0744 311 471 si eventual mergem impreuna. Cel putin asha nu le suparam pe asistentele de acolo..

Va multumesc tuturor si chiar m-as bucura sa mai vina cineva cu mine la intalnire cu Nicoleta, trebuie sa i se bage mintile in cap fetei asteia...sa nu-si arunce sora in strada.

Maine seara va spun sigur diagnosticul.

Publicité
Publicité
Commentaires
Bella
Publicité
Derniers commentaires
Archives
Publicité