Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Bella
8 juillet 2005

Si acum ?

De acum trebuie sa ma ocup serios de situatzia legala a Anei. Eu am vorbit deja cu Georgiana, si ea e decisa ca ANA SA STEA PANA LA 1 AN IN ASISTENTA MATERNALA... AM AJUNS SA CRED CA ESTE MAI BINE ASHA, DESI EU MEREU AM CONSIDERAT CA RELATIA MAMA-COPIL PRIMEAZA. Deci astazi voi afla daca mama a facut in spital cerere la DPC de preluare a micutzei. Daca da, atunci e de vorbit la DPC Ploiesti, caci Ana nu are nici o sansa sa ajunga in asistenta maternala, caci acolo se plaseaza copii sanatosi, cine se inhama, la medicatie la ore fixe la un bebe cardiac. Deci, daca a facut cerere, o sa vorbesc cu ei, sa mai facem noi (vedem noi cum si cine) alta cerere, de plasament al micutei la persoana doritoare. Daca nu a facut cerere, atunci Georgiana, o iau eu cu un avocat sa dea declaratie la autoritatea tutelara, ca este de acord ca persoana X , sa se ocupe de Ana Maria pe timp de 1 an, pentru inceput. Eu pot sa o iau eu la mine fara nici o problema, daca este cu declaratia mamei. Daca e de implicat DPC, la mine e mai greu ca am deja doua dosare cu doua adoptii si s-ar putea sa ma ia la ochi astia si atunci, trebuie sa faca altcineva cerere, si eventual sta la mine fara probleme... iar pentru ushurarea formalitatilor ar fi bine sa fie cineva din sect 5. Ideea este ca eu in calitate de nasha a Anei, ma oblig sa am grija de ea atat cat pot.

Ajutati-ma sa vedem cum rezolvam situatia... sau poate mai este cineva atat de inimos ca mine, si o poate lua pe Ana, iar eu il ajut cu hainutze, hrana, orice... ca de acum e sotul de acord... deci nu este o problema... cumva copilul asta trebuie ferit de orfelinate si asistenta maternala, caci i-ar diminua sansele la viata.. .ori ea are sanse f. mari sa fie un copil f normal..


pashosha

Publicité
Publicité
Commentaires
Bella
Publicité
Derniers commentaires
Archives
Publicité